У Головному сервісному центрі Міністерства внутрішніх справ проведуть службову перевірку після розслідування журналістів та замінять управлінців. Про це повідомляє пресслужба МВС, пише УНН.
У Головному сервісному центрі МВС розпочалося системне перезавантаження робочих процесів. ГСЦ отримає нову команду управлінців,
Також відповідно до наказу МВС розпочато позапланову службову перевірку діяльності підрозділу.
Крім того, щодо керівництва та посадовців територіального сервісного центру №8041 у Києві МВС звернулося до НАЗК з проханням провести ретельний моніторинг способу життя осіб, які фігурували в журналістському розслідуванні.
Відповідні перевірки найближчим часом пройдуть у всіх відокремлених структурних підрозділах Головного сервісного центру.
Водночас у МВС створена робоча група з удосконалення цифровізованих процесів надання сервісних послуг, яку очолює заступник міністра внутрішніх справ Леонід Тимченко.
Першочергове завдання - усунути недосконалості в роботі електронної черги на отримання послуг в сервісних центрах,
Надалі у МВС продовжать курс на повну цифровізацію за сприяння Міністерства цифрової трансформації.
Довідково
Журналістський проект Bihus.Info опублікував розслідування про роботу найбільшого Сервісного центру України - київського ТСЦ № 8041 на вулиці Перемоги, 20.
У розслідуванні йдеться про те, що сервісні центри МВС працюють неефективно і не можуть впоратися з обслуговуванням громадян: люди ночують під центрами в черзі за талонами на практичний іспит, за електронним талоном доводиться полювати цілодобово через некоректну роботу системи, а хакери перехоплюють їх і продають за гроші.