“Унікальні розробки у сфері алкогольних продуктів, гнучка маркетингова політика і високі стандарти якості дозволили Beverage Trading увійти в число лідерів галузі”, — пояснюють у компанії.
Фундамент успіхів брендів Беверидж Трейдінг Компані заснований на унікальних технологіях і розробках. Це дозволяє створювати продукти, що відповідають найвищим міжнародним стандартам якості, інформує виробник.
Мова про такі алкогольні бренди, як: горілка “Medoff”, “Arctica”, “Природна колекція”, “Хуторок”, “Наша Марка” та “Mernaya”; коньяк, вино та шампанське “Коктебель”; вино “Felicitas”; “Lord Byron”; слабоалкогольні напої на натуральній основі “LONGmixER”, слабоалкогольний напій з екстрактом гуарани і зеленого чаю “Rave Up”.
“Сучасні технології фільтрації спиртів, унікальні методи додаткової каскадної поліруючої фільтрації готової продукції дозволяють створювати алкогольні напої високої якості. Вся продукція „Beverage Trading Company“ сертифікована і проходить строгий контроль відповідності якості”, — йдеться на офіційній сторінці виробника.
У компанії також зауважили, що бренди Beverage Trading Company неодноразово були відзначені подвійним золотом (Double Gold) на найавторитетніших міжнародних конкурсах San Francisco World Spirits Competition і Beverly Hills International Spirits Awards, золотими медалями на спеціалізованій виставці United Vodka (м.Канни), міжнародній виставці “Best Drinks” (м.Київ) та багатьох інших відомих конкурсах.