tvereziy-rozrakhunok-ukrayintsi-perekhodyat-na-spozhivannya-legkikh-spirtnikh-napoyiv

Тверезий розрахунок: українці переходять на споживання легких спиртних напоїв

 • 12810 переглядiв

Відзначається, що наші співвітчизники активно долучаються до нових алкогольних смаків.

Так, за даними аналітиків, за останні п'ять років споживання вина середньостатистичним українцем зросло більш ніж на 0,5 л на рік.

"Цей тренд вже став стійким, а 2019 рік створив всі передумови для прискорення тенденції. Справа в тому, що за підсумками минулого року на внутрішньому ринку виноградного вина виявилося на 40,4 млн л більше, ніж роком раніше.

Ринкова пропозиція астрономічно зросла не тільки за рахунок традиційного збільшення імпорту, а й завдяки падінню експорту українського продукту. І якщо виробники та експортери вина нарікають на збитки, понесені в минулому році через неврожай винограду, то імпортери рахують прибутки і продовжують балувати споживачів іноземними смаками", - наголошується в матеріалі.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Алкогольні тренди 2020: бармен розповів, у чому секрет популярності Fragolino і як правильно його вибрати

За минулий рік в Україну було імпортовано 45 млн л виноградних вин на 146,7 млн дол. (в митних цінах). Це рекордний обсяг за останні п'ять років, відзначають в УКАБ.

Найбільшими постачальниками тихого вина на український ринок стали Італія, Грузія, Іспанія, Молдова і Франція.

"51% імпорту в літражі надійшло з Європи", - констатує Держстат.

Активізували постачання продукції на внутрішній ринок також виробники лікерів і слабоалкогольних напоїв міцністю до 8,5%.

"Ринкова пропозиція в кожній з категорій зросла за 2019 рік на 11,4 млн л. Цінителів легкого ароматного алкоголю в Україні з кожним роком стає все більше", - сказано в матеріалі.

Серед молодих людей стає немодним вживати міцний алкоголь, вони вважають за краще якісне вино. Це тенденція найближчих 10-15 років, вважає президент УКАБ, гендиректор ІМК Алекс Ліссітса.

В ЛГЗ "Prime" відзначають, що у молоді користуються популярністю екстравагантні алкогольні напої, алкоголь з незвичайними кольором і смаком.

"У березні 2020 року тут представили нову лінійку винних газованих напоїв Caprizo з фруктовими ароматами на додаток до легких напоїі, які вже випускаються - сидру і вермутів (лікерних і десертних)", - пише "Дело".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Український бренд Koktebel випустив ігристий винний напій Fragolino

Також відзначається і зростання популярності сидрів в Україні.

"Український ринок сидру зростає двозначними темпами, хоча він ще і невеликий", - констатував гендиректор Carlsberg Ukraine Євген Шевченко.

Як повідомляв УНН, готові коктейлі в пляшках стали трендом барної індустрії світу.

Українські Національні Новини

Економіка

    Популярні

    Новини по темі

    На Полтавщині чоловік спалив колишню дружину в магазині

     • 26985 переглядiв

    Стефанішина провела першу нараду з командою: подробиці

     • 16025 переглядiв