Відзначається, що наші співвітчизники активно долучаються до нових алкогольних смаків.
Так, за даними аналітиків, за останні п'ять років споживання вина середньостатистичним українцем зросло більш ніж на 0,5 л на рік.
"Цей тренд вже став стійким, а 2019 рік створив всі передумови для прискорення тенденції. Справа в тому, що за підсумками минулого року на внутрішньому ринку виноградного вина виявилося на 40,4 млн л більше, ніж роком раніше.
Ринкова пропозиція астрономічно зросла не тільки за рахунок традиційного збільшення імпорту, а й завдяки падінню експорту українського продукту. І якщо виробники та експортери вина нарікають на збитки, понесені в минулому році через неврожай винограду, то імпортери рахують прибутки і продовжують балувати споживачів іноземними смаками", - наголошується в матеріалі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Алкогольні тренди 2020: бармен розповів, у чому секрет популярності Fragolino і як правильно його вибрати
За минулий рік в Україну було імпортовано 45 млн л виноградних вин на 146,7 млн дол. (в митних цінах). Це рекордний обсяг за останні п'ять років, відзначають в УКАБ.
Найбільшими постачальниками тихого вина на український ринок стали Італія, Грузія, Іспанія, Молдова і Франція.
"51% імпорту в літражі надійшло з Європи", - констатує Держстат.
Активізували постачання продукції на внутрішній ринок також виробники лікерів і слабоалкогольних напоїв міцністю до 8,5%.
"Ринкова пропозиція в кожній з категорій зросла за 2019 рік на 11,4 млн л. Цінителів легкого ароматного алкоголю в Україні з кожним роком стає все більше", - сказано в матеріалі.
Серед молодих людей стає немодним вживати міцний алкоголь, вони вважають за краще якісне вино. Це тенденція найближчих 10-15 років, вважає президент УКАБ, гендиректор ІМК Алекс Ліссітса.
В ЛГЗ "Prime" відзначають, що у молоді користуються популярністю екстравагантні алкогольні напої, алкоголь з незвичайними кольором і смаком.
"У березні 2020 року тут представили нову лінійку винних газованих напоїв Caprizo з фруктовими ароматами на додаток до легких напоїі, які вже випускаються - сидру і вермутів (лікерних і десертних)", - пише "Дело".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Український бренд Koktebel випустив ігристий винний напій Fragolino
Також відзначається і зростання популярності сидрів в Україні.
"Український ринок сидру зростає двозначними темпами, хоча він ще і невеликий", - констатував гендиректор Carlsberg Ukraine Євген Шевченко.
Як повідомляв УНН, готові коктейлі в пляшках стали трендом барної індустрії світу.