Деталі
Гігантський контейнеровоз Ever Given стоїть на якорі в озері між двома ділянками каналу з тих пір, як він був вивільнений з мілини 29 березня. Він стояв на мілині через весь канал протягом шести днів, блокуючи сотні суден і порушуючи світову торгівлю.
Управління Суецького каналу (SCA) зажадало 916 мільйонів доларів в якості компенсації для покриття зусиль з порятунку, репутаційного збитку і упущеної вигоди, перш ніж публічно знизити запит до 550 мільйонів доларів.
Японські власники Ever Given Shoei Kisen і його страховики оскаржили позов на затримання судна на підставі постанови єгипетського суду.
Переговори тривали до суботи, і судновласники зробили нову пропозицію, повідомив адвокат SCA Халед Абу Бакр на судовому слуханні по затриманню судна в Ісмаїлії.
Голова SCA раніше повідомив, що Shoei Kisen запропонувала заплатити 150 мільйонів доларів.
Судові джерела повідомили, що розгляд справи було відкладено до 4 липня, щоб забезпечити "мирову угоду".
Що було раніше
Ever Given, один з найбільших контейнеровозів в світі, 23 березня застряг в каналі через сильний вітер, зупинивши рух в обох напрямках і завдавши збитків світовій торгівлі.
Адміністрація Суецького каналу спочатку вимагала 916 мільйонів доларів в якості компенсації від японського власника Ever Given компанії Shoei Kisen.
Але раніше на цьому тижні адміністрація Суецького каналу заявила, що готова прийняти 550 млн доларів, включаючи заставу в 200 млн доларів, внесену для забезпечення повернення судна, і решту суми, що підлягає оплаті, через акредитиви.