“Таким чином середній час виклику автомобіля склав 1 годину 13 хвилин. Також варто відзначити, що за досліджуваний період даною пільгою скористалося тільки 186 нардепів або 44% від загального складу Ради. При цьому майже третина з них викликали автомобіль у середньому не більш ніж на годину щомісяця”, — йдеться в повідомлені.
Варто відзначити, що за досліджуваний період даною пільгою скористалося тільки 186 нардепів або 44% від загального складу Ради. При цьому майже третина з них викликали автомобіль у середньому не більш ніж на годину щомісяця.
Загалом за період дослідження автопарком Верховної Ради найчастіше користувались такі народні депутати: Альона Шкрум — 228 викликів (284 години), Денис Силантьєв — 325 викликів (270 годин), Юрій Левченко — 212 викликів (263 години), Олег Барна — 191 виклик (263 години), Олексій Рябчин — 227 викликів (241 година), Юрій Соловей — 200 викликів (228 годин), Наталія Веселова — 144 виклики (219 годин), Тарас Кремінь — 128 викликів (202 години), Євген Балицький — 126 викликів (201 година), Олена Сотник — 173 виклики (201 година), Ігор Бриченко — 121 виклик (200 годин) та Сергій Сажко — 176 викликів (195 годин).
ОПОРА підрахувала, який відсоток членів кожної з депутатських фракцій та груп, що хоча б раз користувалися парламентським авто. Лідерами в цьому контексті стали представники Об’єднання “Самопоміч” — 68% членів та ВО “Батьківщина” — 65%. Близько половини представників “Народного фронту” — 54%, Радикальної партії Олега Ляшка — 52% та “Блоку Петра Порошенка” — 45% також замовляли цю послугу.
Далі за кількістю викликів ідуть 37% позафракційних парламентарів, 29% членів депутатської групи “Партія “Відродження” та 26% представників “Опозиційного блоку”. Найрідше ж використовували службовий автомобіль нардепи з депутатської групи “Воля народу” — лише 2 з 19 членів (11%).
Як повідомляв УНН, тринадцять народних депутатів України не проголосували у квітні жодного разу.