Згідно з повідомленням, мета прийнятої Радою Європи постанови полягає в тому, щоб з 2030 року нові автомобілі виробляли в середньому на 37,5% менше СО2, а нові мікроавтобуси - в середньому на 31% менше СО2 в порівнянні з затвердженим до 2021 року рівнем. Між 2025 і 2029 роками автомобілі і мікроавтобуси повинні будуть виробляти на 15% менше вуглекислого газу.
У прес-службі додали, що зусилля по скороченню викидів будуть розподілені між виробниками автомобілів на основі середньої кількості їх автопарку.
Варто відзначити, що загальна мета Ради Європи полягає в сприянні досягненню цілей Паризької угоди і досягнення загальноєвропейського цільового показника скорочення викидів на 30% до 2030 року в порівнянні з 2005 роком в секторі, не пов'язаному з ETS (Системою торгівлі викидами).
Пропоновані заходи і цілі засновані на "Енергетичній стратегії Євросоюзу-2030", яка спрямована на скорочення транспортних викидів і енергоспоживання.
На думку фахівців, скорочення потреби в викопному паливі також поліпшить безпеку енергопостачання в ЄС і зменшить залежність Європи від імпорту енергоресурсів з третіх країн.
Раніше УНН повідомляв, що Європейська комісія попередньо прийняла норми, які з 2022 року зроблять обов'язковими технології обмеження швидкості для всіх автомобілів, що продаються в Європейському союзі.