prychyny-pidtoplennia-tuneliu-metro-u-kyievi-u-kmda-opryliudnyly-rezultaty-ekspertyzy

Причини підтоплення тунелю метро у Києві: у КМДА оприлюднили результати експертизи

 • 15014 переглядiв

Неякісні проєктні рішення та будівельні роботи спричинили аварію на перегоні між станціями 'Деміївська' і 'Либідська'. Експертиза виявила порушення при будівництві тунелю, включаючи неправильний монтаж та відсутність хімічного закріплення ґрунтів.

Неякісні проєктні рішення та будівельні роботи спричинили аварію на перегоні між станціями  метрополітену "Деміївська" і "Либідська". Експертиза виявила порушення при будівництві тунелю, йдеться у заяві КМДА, передає УНН.  

За результатами експертного дослідження вже остаточно встановлено, що причинами виникнення аварійної ситуації на перегоні між станціями метро "Деміївська" – "Либідська" є неякісні проєктні рішення та неякісні будівельні роботи при спорудженні цієї ділянки тунелю

- заявили у КМДА. 

В КМДА вказали, експертами встановлено, що причинами виникнення аварійної ситуації є:

  • оправа тунелю згідно з проєктом повинна експлуатуватися при значно меншому рівні ґрунтових вод;
  • оправу тунелю збудовано неякісно з порушенням допусків монтажу кілець;
  • жорсткість тунелю нижча проєктної – з причини застосування стінових блоків замість лоткових (зменшена товщина та відсутність ребер).

Проведені лабораторні дослідження підтверджують грубі порушення при будівництві в частині відсутності хімічного закріплення ґрунтів навколо тунелю, що також є причиною виникнення аварійної ситуації

- додали в КМДА. 

У КМДА також вказали, що правоохоронні органи не надавали будь-яку інформацію про проведення таких лабораторних досліджень зазначеної експертизи.

Крім того, заявили, що усі необхідні регламенті роботи з утримання та обслуговування тунелю проводились відповідно до встановлених вимог. Також зазначили, що лівий перегінний тунель, який збудовано повністю тунелепрохідницьким комплексом, перебуває в належному технічному стані. 

Результати проведеної експертизи пообіцяли надати до правоохоронних органів. 

В КМДА нагадали, що перегінні тунелі між станціями "Деміївська" і "Либідська" Оболонсько-Теремківської лінії метрополітену Києва введені в експлуатацію у грудні 2010 року.

Розповіли, що будівництво здійснювалось у складних гірничо-геологічних умовах та обводнених ґрунтах. При будівництві виникали аварійні ситуації із зупинкою проходки щита та подальшим будівництвом тунелю немеханізованим способом. 

Нагадаємо

23 липня у прокуратурі повідомили, що у справі про підтоплення тунелів між станціями "Деміївська" та "Либідська" у метро Києва посадовцям метрополітену повідомлено про підозру у службовій недбалості.

У КМДА відреагували на отримання підозр посадовцями метро через підтоплення тунелю, у заяві стверджуючи, що "під час будівництва було неякісно споруджено конструкцію тунелю цієї ділянки", а "основні звинувачення полягають у нібито неналежному утриманні та обслуговуванні тунелю, а також його експлуатації".

24 липня у Київській міській прокуратурі вказали, що у справі про підтоплення тунелів столичного метро проведено низку експертиз, і одна з них показала, що причиною руйнування тунелю є неналежна експлуатація, а не неякісне будівництво. 

Популярні

Новини по темі