Емоційну стабільність відчуває менше ніж 40% працівників освіти з прикордоння та прифронтових територій. Про це повідомило Міністерство освіти і науки України, посилаючись на дослідження "Реалії освітян у військових умовах. Який слід залишає війна на психоемоційному стані вчителів та дітей?", яке провела освітня фундація "GoGlobal", передає УНН.
Деталі
Дослідження було проведено з 27 вересня до 14 жовтня 2023 року. Загалом опитано 4 460 людей віком від 24 років, які обіймають посади вчителя, директора, заступника директора чи соціального педагога. Опитані працюють з учнями понад 2 роки та проживають в Чернігівській, Херсонській, Сумській, Харківській, Запорізькій чи Миколаївській областях.
Згідно з результатами, 82% з цих освітян відзначають, що стали більш тривожними. До того ж дослідження показало, що 87% освітян з прикордонних громад потребують більше часу на відновлення сил, а 78% відчувають спустошеність і постійну втому.
Окрім цього 58% вчителів прямо просять про підтримку. У педагогів і шкільних адміністративних працівників є запити на професійні та психологічні тренінги, групові заняття, індивідуальні консультації з психологом.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 48% дітей бояться гучних звуків через війну — опитування матерів