Цитата
"Це відбувається через те, що у країні є дефіцит нафтопродуктів. Наразі він найбільш гострий – по бензинах. По дизпальному ситуація трохи краща, але, м’яко кажучи, профіциту не спостерігається. Виникло це через декілька причин, перша – це те, що був зупинений Кременчуцький нафтопереробний завод внаслідок атаки на початку квітня. Також ви чули про нафтобази, ми вже нарахували більше двох десятків (мова про удари по нафтобазам – ред.)”, - каже співрозмовник УНН.
Деталі
Крім того, з його слів, наразі існують проблеми з імпортом пального через те, що є певні логістичні проблеми, які не дозволяють швидко доставляти ресурси.
“По-третє, в країні діє держрегулювання, яке не дозволяє імпортувати окремі партії нафтопродуктів, які просто опиняються дорожчими за цю регульовану ціну. Відповідно, трейдери просто не купували пальне через те, що його продаж у подальшому був би просто збитковим”, - зазначив Куюн.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У столиці проблеми з пальним: на деяких АЗС продають по 20 літрів на авто
“Відповідно, до кінця квітня ми спостерігаємо таку тенденцію щодо посилення обмежень у роздрібній реалізації. Наразі маємо такий собі фініш, коли досить обмеженим буде продаж (сьогодні, здається, вже 10 літрів на руки). Думаю, ситуація збережеться протягом всього травня”, - прогнозує фахівець.
На питання про те, чи може імпорт покращити ситуацію співрозмовник зазначив, що на сьогодні імпорт йде виключно з Європи.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Кілометрові черги на заправки: у Києві 1,5 тис. кубометрів пального розкупили за 20 хвилин
“Це новий напрямок і, відповідно, він потребує доопрацювання, вирішення багатьох різних ресурсних, логістичних, нормативних проблем. Він іде і він зростає, але це відбувається поступово і, відповідно, на цей період буде ще нестача пального”, - каже експерт.
Також, з його слів, очікується, що уряд послабить держрегулювання для того, щоб у постачальників було “більше простору для маневрів” та “більше впевненості у тому, що вони пальне продадуть хочаб з мінімальною рентабельністю”.