"Що стосується великих державних компаній, у першу чергу, морських портів, які відносяться до стратегічних об’єктів і заборонені до приватизації, то вони повинні бути передані в концесію. Концесія має бути на максимально довгий період часу з чіткими умовами, які задовольняють інтереси держави, бізнесу і, безумовно, сприяють збільшенню робочих місць і розвитку територій присутності", − наголосив Омелян.
Міністр зауважив, що для цього потрібно не лише ухвалити закон про концесію, а й підготувати для інвесторів низку стратегічних проектів.
"Ми не просто чекаємо на остаточне прийняття закону про концесію, а працюємо на випередження. Разом з офісами SPILNO і Офісом підтримки реформ готуємо для інвесторів низку стратегічних проектів як з попереднім, так і повним техніко-економічним обґрунтуванням. У нас уже 10 таких проектів у різних сферах", − підкреслив він.
Зокрема, зазначили у прес-службі, на сьогодні Мінінфраструктури за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку і Міжнародної фінансової корпорації впроваджує три пілотні проекти, спрямовані на розвиток морських портів на умовах державно-приватного партнерства. Готується передача в концесію цілісних майнових комплексів державних підприємств "Стивiдорна компанiя "Ольвiя", "Херсонський морський торговельний порт", залiзнично-поромного комплексу ДП "Морський торговельний порт "Чорноморськ". Крім того, розпочато підготовку до надання в концесію майна ДП "Морський торговельний порт "Южний".
"Ми вже маємо чіткий намір з боку оператора № 1 морських портів у світі компанії Hutchison Ports прийти у порт "Чорноморськ". Спільно з Фондом держмайна ми докладаємо всіх зусиль, щоб цей тендер був проведений прозоро та якісно", - підкреслив очільник міністерства.
Як повідомляв УНН, 10 травня уряд схвалив пакет документів для проведення приватизації, зокрема перелік об'єктів великої приватизації на 2018 рік.