okhrimenko-ukrayinska-vlada-povinna-vchitisya-u-amerikantsiv-zakhischati-natsionalni-ekonomichni-interesi

Охріменко: українська влада повинна вчитися у американців захищати національні економічні інтереси

 • 22074 переглядiв

Проводячи паралелі між цими двома інвестиційним угодами, експерт зазначив на жорсткому прагматизмі американського президента Трампа і його вмінні отримувати користь для економіки США "з будь-якої ситуації будь-якими методами".

"Якщо дивитися на все, що відбувається з позиції американського платника податків - Трамп "мегамолодець": він поставив акціонерів соцмережі TikTok у ситуацію, щоб її акціонерами стали американські компанії Oracle і Walmart. Тим часом, у нас "соросята" лякають Зеленського міфічним трансфером, які стрімко втрачають актуальність технологій з "Мотор Січі" до Китаю і загрозою нацбезпеці. І нате - ось уже Україна сама собі блокує доступ на найбільш соковитий і приваблий китайський ринок", - вважає Охріменко.

Експерт переконаний, що Україуа просто відштовхують і усувають від розподілу цього "пирога", як потенційного конкурента - руками українських можновладців.

"За китайський ринок йде боротьба між США, Європою та РФ: Rolls-Royce, GE, Pratt & Whitney, SAFRAN, Ростех, різні альянси компаній - увімкнулись у цей процес, і створили спільні підприємства з AERO ENGINE CORPORATION OF CHINA чи інші форми партнерства. І нікого з них, окрім України, не турбують особливо ні питання трансферу технологій, ні якісь міркування про безпеку - бізнес є бізнес", - описує кон'юнктуру китайського ринку експерт.

На думку Охріменка, Трамп як президент, продовжує думати категоріями бізнесу і конкуренції.

"Трамп - у першу чергу бізнесмен, і діє він як бізнесмен - в інтересах американського бізнесу та американської економіки. Кейс соцмережі TikTok - яскравий тому приклад: напустили туману про безпеку, і американські компанії увійшли у перспективний бізнес, поки він ще не коштує настільки дорого, як буде. Це відмінний урок для Зе-влади!", - підсумував Олександр Охрименко.

Як повідомляють світові ЗМІ, глобальні виробники авіаційних двигунів увійшли у стадію найжорстокішу за останнє десятиліття кризу: замовлення на нові двигуни і літаки різко впали через пандемічний локдаун і скорочення індустрії авіаподорожей і туризму. Найбільші виробники авіаційних двигунів, які переживають різке скорочення замовлень на виробництво і сервіс, змушені звільняти десятки тисяч людей, щоб протриматися на плаву.

Єдиний ринок авіаперевезень, який повернувся до допандемічних обсягів - Китай, з його півторамільярдним населенням і великою територією. КНР - останній у світі платоспроможний покупець авіатехніки і технологій, який, на тлі постійних торгових конфліктів із західним світом, шукає стабільне джерело поставок авіаційних двигунів. За ринок Піднебесної зараз розгорнеться боротьба міжнародних гігантів, які планують пережити нинішню кризу.

У той же час, Україна, яка могла отримати преференційні умови на китайському ринку авіаційних двигунів завдяки інвестиційній угоді між китайською Skyrizon і АТ "Мотор Січ", заблокувала діяльність компанії: вже близько трьох років її акції знаходяться під арештом, а провідний виробник авіаційних двигунів позбавлений можливості вести нормальну комерційну та інвестиційну діяльність, розширювати свою присутність на зовнішніх ринках.

Українські Національні Новини

Політика

    Популярні

    Новини по темі

    НБУ погодив Наумова на посаду голови правління Ощадбанку

     • 14096 переглядiв

    У ВР оголосили конкурс на посаду члена Рахункової палати

     • 15661 переглядiв

    Зеленський призначив суддю ОАСК

     • 20099 переглядiв

    В Україні вже 184 тис. випадків COVID-19, за добу - 3 497

     • 27443 переглядiв