“У реформуванні школи ми робимо акцент на діяльнісному навчанні, навчанні, яке виховує допитливість. Зараз ми думаємо над тим, як урізноманітнити програми і підтримати вчителя відповідними навчальними посібниками. І в цьому LEGO міг би бути нашим партнером,” — зазначила Міністр.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: МОН планує посилити вивчення української мови у школах нацменшин
Сторони обговорили, що така співпраця може відбуватися за двома напрямами: перенавчання вчителів та зміна навчального середовища.
“Ми зараз готуємо нове освітнє середовище в початковій школі, і робоча група якраз зможе визначити, чи можна буде там застосовувати розробки LEGO, як вони впишуться в цей процес. Крім того, для нас дуже важливе навчання вчителів, тому що будь-які нові методики та обладнання без відповідної підготовки педагогів не працюють. Ми повинні зрозуміти, що саме хочемо інтегрувати в НУШ і апробувати це на 100 пілотних школах, зокрема, стосовно підготовки вчителів — як і коли вони мають використовувати нові методики, працювати з дітьми з цим обладнанням,” — пояснила Л.Гриневич.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Школярам 1-2 класів не ставитимуть оцінок - Л.Гриневич
Також йшлося про обов’язкове створення відеоматеріалів, які б могли використовуватися під час перепідготовки основної частини вчителів. Ці відео увійдуть в спеціальний дистанційний курс, що поєднуватиметься з очним навчанням.
Робоча група розгляне два можливих рівні інтеграції методик LEGO в початковій школі: включення їх в обов’язкову програму або ж використання в позакласній роботі.
Також під час зустрічі обговорили питання впровадження в школах “Робототехніки” як факультативного курсу та розвиток співпраці LEGO з дитячою інженерною академією.