За його словами, багато соціологічних структур, які вдаються, до малювання замовних “рейтингів” кандидатів на виборах, які втратили своє “ім’я”. Також з’явилося багато і фірм-одноденок, які навіть не спромагаються пояснювати свої опитування.
Як наслідок, виборець починає ставитися скептично до сумнівних цифр, які часто публікуються і “розганяються” по ЗМІ.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Перспективи Пальчевського на виборах столичного мера віртуальні
“Крім того, зараз же опитування в основному проходять в телефонному режимі, без польової роботи. І тому, чесно кажучи, вони не можуть бути показовими. Не секрет, наприклад, що штаб Пальчевського грішить замовною соціологією. Вони замовляють її вже з готовими результатами, потім роблять публічною через сайти і масово намагаються тиражувати по всьому інформаційному простору, оплачуючи відповідні статті”, — розповів Пастернак.
Експерт підкреслює, що найоб’єктивнішою соціологією завжди стають результати виборів. А все, що напередодні голосування, на жаль, але часто використовується для створення ілюзій.
“На прикладі теж Пальчевського: за допомогою маніпулятивної соціології його намагаються прив’язати до другого туру. Це „прийомчики“, розраховані на нерозбірливого виборця”, — пояснив він.
Нагадаємо, ряд політологів переконані, що другий тур столичних виборів точно буде.
Крім того, за оцінками експертів, рейтинг Кличка зараз почав знижуватися, зате — його антирейтинг становить близько 51%.