За словами експерта якість пального відійшла на останній план, бо споживача, сьогодні, насамперед, цікавить ціна.
“І якість контролюється лише самими трейдерами і в залежності від того, як вони до цього контролю ставляться. Тобто, деякі просто ігнорують будь-який контроль. Тим більше що у нас із 2011 року власник АЗС не несе відповідальності за якість товару, який він пропонує на цій станції, відповідальність за якість товару несе виробник.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Експерти виявили АЗС, де продають дизель з домішками води
Якщо у власника АЗС є відповідний документ, або навіть ксерокопія документу, що товар вироблено десь в Туркменістані на Туркменмашинському заводі, то тоді все, його ніхто оштрафувати не зможе.
Нонсенс такий, що я просто в захваті, яким чином відродилася сьогодні безвідповідальність компаній за безвідповідальності держави, як сьогодні відродилося уникнення необхідності виконання 42 статті Конституції”, — сказав він.
Також експерт пояснив, що мобільні лабораторії тестування якості пального, які є у деяких операторів ринку, дозволяють робити експрес-тести бензинів і ДП.
“Мобільні лабораторії використовують для того, щоб попередньо визначити чи є підозра, чи є сенс у тому, щоб саме зараз опечатувати резервуари і відбирати проби, щоб здійснювати їх аналіз в стаціонарних лабораторіях. Мобільні лабораторії потрібні для експрес-аналізу. Вони надають первинний висновок щодо того чи відповідає той чи інший продукт вимогам нормативним. Якщо це йдеться про якість товару, яка контролюється самими операторами — то з цим все нормально, все і одразу може бути зрозуміло”, — додав він.
Нагадаємо, як повідомляв УНН, за словами експерта Володимира Гайкалова, мобільні лабораторії перевірки пального гарантують прозорий моніторинг якості бензинів.
Також нагадаємо, в Україні з’явиться мобільна лабораторія з перевірки якості LPG.