На Netflix вийшов другий сезон серіалу "Гра в кальмара" з українським дубляжем. У нових серіях основним героєм стане Сон Кі Хун, який після перемоги в попередніх іграх відмовляється від переїзду до США і повертається на смертельну арену. Про це пише УНН з посиланням на Netflix.
Деталі
Мета Сон Кі Хуна, учасника 456, - врятувати нових учасників. Хоча він і намагається запобігти новим жертвам, за попередніми трейлерами, не обійдеться без численних смертей.
Важливі ролі в новому сезоні знову зіграють Лі Бьон Хон (лідер гри), Ві Ха Чжун (молодий офіцер поліції, який розшукував свого брата) і Кон Ю (вербувальник нових учасників). Сюжет продовжить історію першого сезону, однак тепер із новими правилами гри та новими учасниками. Одним з основних нововведень стане можливість голосувати за завершення гри після кожного конкурсу, якщо більшість учасників погодиться, вони зможуть забрати суму, яку накопили на той момент.
Окрім того, нові ігри, деякі з яких будуть знайомі не лише корейцям, а й глядачам з усього світу, додадуть ще більше напруги. Одним з тизерів вже показали класичну гру "хрестики-нулики". Щоб додати ще більше інтриги, цього разу серед учасників будуть молодші гравці, а також вагітна жінка і чоловік, який несподівано зустрічає свою власну матір на змаганнях.
Режисер серіалу, Хван Дон Хьок, раніше зізнавався, що через стрес під час зйомок першого сезону втратив "8-9 зубів" і погодився працювати над другим сезоном "лише заради грошей". Він також анонсував третій сезон, який стане фіналом історії.
Також стримінговий сервіс випустив реаліті-шоу за мотивами серіалу, у якому 456 реальних учасників боролися за приз у 4,56 мільйона доларів. Вже за перший тиждень шоу зібрало 20,5 мільйона переглядів.
Але потім учасники реаліті-шоу "Гра в кальмара: Виклик" погрожували співпродюсеру Studio Lambert судовим позовом. Причиною були травми, отримані під час зйомок.
Доповнення
Серіал "Гра в кальмара" вийшов на Netflix 17 вересня 2021 року.
За сюжетом, понад 400 людей, які опинилися у скрутному фінансовому становищі, беруть участь у небезпечній грі на виживання з головним призом у розмірі майже 40 мільйонів доларів. Учасники змагаються в різних дитячих іграх, і ті, хто не витримує - гинуть.
Цей південнокорейський серіал став найпопулярнішим у історії Netflix, зібравши 111 мільйонів переглядів всього за 28 днів після прем'єри.