Як повідомляє Business Insider, тепер китайські рейвери “відвідують” танцмайданчики через місцеві аналоги TikTok і YouTube: підключаються до трансляції, “шумлять” в коментарях і всіляко створюють ілюзію того, що вони насправді знаходяться в клубі з іншими людьми.
“Хмарні рейвах” провели вже декілька клубів, про що вони попередньо повідомили. Один з таких заходів, наприклад, влаштував клуб TAXX 22 лютого. Тим же зайнялися і діджеї.
Концепція у всіх виступів однакова: діджей встановлює в своїй порожній кімнаті пульт і смартфон для трансляції відео, а до нього поступово підключаються глядачі — з таких же порожніх кімнат. Іноді, втім, стрімлять і заздалегідь записані відео.
Подібний формат виступів існував і раніше, проте зараз він досяг піку популярності: за одним діджеєм можуть спостерігати сотні тисяч глядачів. За даними Vice, одне з таких онлайн-заходів, проведений пекінським клубом SIR TEEN, набрав майже 2,3 мільйона глядачів — 100 тисяч з них підключилися в перші півгодини після запуску стріму.
Заробити на клауд-рейвах цілком реально: за один стрім з 71 тисячею глядачів клубу TAXX задонатили 104 тисячі доларів. Тренд підхопили і інші музиканти: по тій же концепції в Alibaba пройшов онлайн-концерт, на якому популярні музиканти стрімили свої репетиції.
Thousands of people who are stuck at home during the coronavirus are using live-streaming apps to go "cloud clubbing" #coronavirus pic.twitter.com/90WxAIlG81
— Sophia Ankel (@sophiaankel) February 24, 2020
Some are playing their music from their studios/homes pic.twitter.com/G9XnHxD9j5
— Sophia Ankel (@sophiaankel) February 24, 2020