"Приватна тяга створить конкуренцію серед роботодавців для найманих робітників, що буде лише сприяти покращенню умов їхньої праці, коли у працівника буде право вибору. Зараз багато спеціалістів змушені звільнятись, бо у них низькі зарплати, погані умови праці, немає можливості себе реалізувати, тому вони переходять в інші галузі економіки. Приватна тяга — це конкуренція і можливість працювати в нормальних умовах", — наголосив він.
Бойкачов упевнений, що крім умов праці залізничників, покращиться також якість послуг для вантажовласників і пасажирів.
"Конкуренція завжди сприяє прогресу, але конкурентні умови повинні бути для всіх однакові. Укрзалізниця не повинна зловживати своїм становищем монополіста, а приватні компанії — використовувати свої старі зв’язки для створення поблажливих умов", — додав експерт.
Нагадаємо, раніше міністр інфраструктури Владислав Криклій назвав першого учасника експерименту з допуску локомотивів приватних компаній на колії Укрзалізниці. Також він наголосив на тому, що Мінінфраструктури враховує всі можливі ризики демонополізації ринку вантажних перевезень.
"Ми тут будемо дуже обережно підходити, тому що демонополізуючи ринок, ми можемо створити собі великих конкурентів, які можуть мати можливість забрати один із найбільш прибуткових напрямків — це вантажні перевезення, і ми тим самим, наша стратегічна компанія — може опинитися у жалюгідному становищі, тому потрібно проводити дуже зважену політику. Але тим не менш, ми наважуємося на це і будемо однозначно йти", — зазначив Криклій.