Він розповів, що окрім основних, існують так звані додаткові вимоги, які слугують інструментом для маніпулювання під час проведення торгів.
“Проблема у тому, що відсутні єдині та універсальні правила для всіх. Кожен виписує умови до тендеру такими, якими він їх бачить. Проблема ще й в тому, що існують так звані додаткові угоди, де можна варіювати як хочеш, не зважаючи на те, що компанія вже виграла тендер", - наголосив він.
Коментуючи рішення АМКУ про скасування тендерів з ремонту волинських доріг, В.Коновалов зауважив, що відповідальність за зрив тендеру та дискримінацію учасників торгів мають понести чиновники волинської служби автодоріг.
"Служби автодоріг мають нести відповідальність за дискримінацію. Винних мають карати і ніяк інакше. І тут питання не до АМКУ, який скасовує ці тендери, а конкретно до таких замовників як Служба автодоріг у Волинській області", - сказав він.
Загалом, за його словами, це проблема не лише Волинської служби автодоріг, а всього “Укравтодору”, якому не вистачає політичної волі зламати цю корупційну систему.
"Дискримінація під час тендерів - це реально проблема. Про це говорять вже років десять. Реагувати на це має Славомір Новак (очільник “Укравтодору” – ред). І повірте, якщо є політична воля – в "Укравтодорі" дуже швидко реагують, ламають через коліно, а не відписують банальні "це виходить за межі наших повноважень”. Виходить так, що волі немає", - резюмував він.
Нагадаємо, Антимонопольний комітет України скасував тендери з ремонту волинських доріг, визнавши їх дискримінаційними.