Закриття декількох станцій на "синій" гілці метро в Києві не вплине на підвищення вартості проїзду у маршрутках. Про це журналісту УНН повідомив голова Асоціації перевізників Києва і Київської області Ігор Мойсеєнко.
Не залежить (підвищення цін на маршрутки – ред.) від ситуації, що трапилася з метрополітеном. Тобто є собівартість перевезень. Наприклад, якщо збільшується вартість палива й інші фактори, це впливає на те, що може призвести до збільшення вартості проїзду. Тут така ситуація, що дійсно (декілька станцій метро – ред.) перестали працювати, але на заміну метрополітену, я вважаю, кинули достатню кількість наземного рухомого складу, на жаль, він сьогодні став у затори
Він зазначив, що ситуація прикра, тому що метрополітен неможливо повноцінно замінити наземним транспортом.
"Зараз активно вивчаються пасажиропотоки, й поступово збільшується за необхідністю кількість рухомого складу, зокрема приватним транспортом", - розповів Мойсеєнко.
Окрім того, експерт вказав, що приватні маршрутки давно відійшли б від підвищення ціни на проїзд, якби місто купувало транспортну роботу у перевізників.
"Ми б давно вже відійшли від цих подорожчань цін, якби місто купувало, як у всіх цивілізованих країнах Європи, транспортну роботу у перевізників. Сплачуються гроші за пасажирокілометри. У рівних умовах, як комунальні перевізники, так й приватні. Вартість проїзду - це прерогатива місцевих влад, які купують транспортну роботу. Тоді місто, купуючи транспортну роботу, робить замовлення на те, які хоче автобуси, якої марки, якої комфортності, кольору, й сплачує за це перевізникам гроші. А в нас ситуація, що ми мільярди гривень щорічно виділяємо на покриття збитків "Київпастрансу", а приватних перевізників наче й немає на цьому ринку", - розповів Мойсеєнко.
Доповнення
У Києві з 9 грудня для термінового проведення ремонту перегінного тунелю заявили про закриття станцій метро від "Деміївської" та "Теремків". За попередніми даними, ремонт триватиме 6 місяців.
Закриття частини "синьої" гілки київського метро через підтоплення призвело до запуску альтернативних маршрутів наземного транспорту та змін у дорожньому русі, включаючи перегляд сигналів світлофорів і перенесення зупинок, щоб запобігти транспортному колапсу.