Так, в середньому, IT-компанії зараз оцінюють 89% поміченого контенту як “ненависницький” протягом 24 годин, в порівнянні з 81% рік тому. Instagram, який провів подібну перевірку вперше в 2018 році, розглянув понад 77% повідомлень протягом дня. Однак уже через кілька місяців після запуску цього проекту кількість перевірених повідомлень за 24 години становила 40%.
“У 2019 були розглянуті більше 90% повідомлень, отриманих протягом 24 годин... Наразі стабільно видаляється в середньому більше 70% подібного контенту. У той час як в 2016 році після перших перевірок поведінки в інтернеті було видалено тільки 28% поміченого контенту”, - йдеться в повідомленні.
Відзначається, що поточний середній коефіцієнт видалення можна вважати задовільним в такій області, як ненависницькі висловлювання.
Додамо, що дані перевірки здійснюються в межах підписаного Кодексу поведінки щодо протидії поширенню ненависницьких висловлювань в Інтернеті. Він був підписаний Єврокомісією та службами підтримки користувачів Google (YouTube), Facebook, Twitter і Microsoft (наприклад, ігровими сервісами Xbox або LinkedIn). У 2018 і 2019 роках до них приєдналися Instagram, Google+, Dailymotion, Snap і Jeuxvideo.com. Це означає, що наразі дія цього Кодексу охоплює 96% частки ринку онлайн-платформ у ЄС.
Раніше УНН писав, що Україна увійшла до п’ятірки країн з найдешевшим мобільним інтернетом.