cherez-novi-pravila-zakhistu-danikh-sayti-amerikanskikh-novinnikh-vidan-buli-zablokovani-v-yes

Через нові правила захисту даних сайти американських новинних видань були заблоковані в ЄС

 • 9794 переглядiв

Американські газети, які належать групі Tronc (раніше відомій як Tribune Publishing), повідомили, що станом на ранок п’ятниці вони виявились заблокованими для європейців.

“На жаль, наш сайт у цей час недоступний у більшості європейських країн”, — йшлося в заяві, опублікованій великими американськими виданнями The Los Angeles Times, Chicago Tribune, Baltimore Sun, New York Daily News і Orlando Sentinel.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Депутати Європарламенту залишились невдоволеними свідченнями Цукерберга

Місцеві американські газети, що належать Lee Enterprises, зокрема St. Louis Post Dispatch і Arizona Daily Sun, також були недоступними.

Єврокомісія наполягла на тому, що не несе відповідальності за блокування деяких американських сайтів, заявивши, що вона “пишається тим, що встановлює високі стандарти захисту даних” для 500 мільйонів громадян Єврозони. 

“Ми бачили повідомлення в пресі, але комісія не коментує політику окремих компаній у плані надання послуг в ЄС”, — сказав представник ЄК у коментарі електронною поштою Agence France-Presse.

“Ми очікуємо, що всі компанії в повній мірі будуть дотримуватися Загальних правил захисту даних”, — додали у Європейській комісії. Компанії можуть бути оштрафовані на суму до 20 мільйонів євро (24 мільйони доларів США) або чотири відсотки річного глобального обороту за порушення суворих правил захисту даних в ЄС.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Facebook продовжить збір даних про своїх користувачів

Нагадаємо, в Європейському Союзі 25 травня набули чинності нові правила захисту даних. "Загальний регламент захисту даних" дає громадянам ЄС більше прав щодо того, як використовується їхня особиста інформація. Тепер усі громадяни ЄС мають право бачити, яку інформацію компанії мають про них, і можуть вимагати видалити цю інформацію.

Запровадження нових правил відбувається на тлі скандалу навколо британської аналітичної компанії Cambridge Analytica та найбільшої у світі соціальної мережі Facebook. У березні поточного року The New York Times повідомила, що Cambridge Analytica вдалося зібрати особисті дані понад 50 млн користувачів соцмережі. Пізніше Facebook повідомив про витік даних майже 90 млн користувачів. Інформація була використана для розробки алгоритму аналізу політичних уподобань виборців. Як розповіли колишні співробітники компанії, створений алгоритм полегшував розсилку користувачам політичної реклами з метою потенційно вплинути на їхні голоси.

Українські Національні Новини

Політика

    Популярні

    Новини по темі

    У Києві розпочався фінальний матч Ліги чемпіонів

     • 14950 переглядiв

    Фіналісти Ліги чемпіонів перед матчем: оприлюднено фото

     • 55785 переглядiв

    "Реал" та "Ліверпуль" вийшли на розминку на "Олімпійський"

     • 8216 переглядiв

    Кримчанку затримано за дезертирство на Херсонщині

     • 14202 переглядiв