bilshist-poslug-vid-kiyivvodokanalu-na-chas-karantinu-mozhna-otrimati-distantsiyno

Більшість послуг від "Київводоканалу" на час карантину можна отримати дистанційно

 • 15350 переглядiв

"Майже всі послуги, які надавалися нашим споживачам у Центрі обслуговування споживачів на сьогодні надають дистанційно: можна отримати консультацію, передати показники та отримати відповіді на всі питання дистанційно через телефон, через електрону пошту, сторінку у Facebook. Тому користуйтеся нашими дистанційними сервісами. Також передбачені всі можливі сервіси для сплати онлайн, вони працюють", - зазначив він.

Окрім того, за словами Люліна, на сьогоднішній день майже 25% недоплати у порівняні з тим самим числом попереднього місяця.

"Ті, хто залишився без роботи у зв’язку з карантином, мають право безперешкодно звернутися та отримати субсидію на сплату комунальних послуг у полегшеному порядку", - додав він.

Нагадаємо, за березень сукупна заборгованість мешканців Києва за опалення та постачання гарячої води збільшилася на 250 млн гривень і сумарно досягла близько 2 млрд гривень.

Українські Національні Новини

Економіка

    Популярні

    Новини по темі

    Держлісагентство зафіксувало 33 великі лісові пожежі

     • 44295 переглядiв

    На Закарпатті від COVID-19 одужала ще одна людина

     • 11165 переглядiв

    На Тернопільщині 27 дітей хворі на COVID-19

     • 13009 переглядiв

    На Рівненщині підозри на коронавірус мають ще 20 осіб - ОДА

     • 15136 переглядiв