“У служб Міжнародного аеропорту Алмати, як у будь-якого аеропорту світу, на такі випадки є чіткі інструкції та алгоритми дій. Для того, щоб було повне розуміння того, що відбувалося в перші хвилини після катастрофи, наводимо похвилинну хронологію дій служб алматинського аеропорту”, — йдеться в повідомленні аеропорту в Facebook.
Відповідно до хронології (вказано місцевий час):
- в 7:21 стався зліт;
- в 7:22 літак пропав з радарів;
- в 7:24 керівник польотів оголосив тривогу для екстрених служб аеропорту;
- в 7:36 перший пожежно-рятувальний розрахунок прибув на місце аварії;
- в 7:38 почалася евакуація пасажирів;
- о 08:10 з місця НП були евакуйовані всі пасажири, що були здатні самостійно пересуватися.
У перші хвилини ПП на місце прибули 22 одиниці техніки та понад 80 співробітників екстрених служб аеропорту.
Сьогодні, 29 грудня, в Нур-Султані і Алма-Аті проходять церемонії прощання із загиблими в авіакатастрофі. 28 грудня був оголошений в Казахстані національним днем жалоби.