alanakosmetiks-vid-kukhni-do-mizhnarodnoho-rynku-shliakh-uspikhu-u-brovarakh

Alanakosmetiks: від кухні до міжнародного ринку – шлях успіху у Броварах

 • 131359 переглядiв

Бровари вже давно зарекомендували себе як місто, що активно підтримує розвиток бізнесу. Особливий акцент місцева влада робить на створенні комфортних умов для молодих підприємців і бізнесвумен. Для цього було засновано U&We Hub – хаб, який став платформою для навчання, консультацій і натхнення. У рамках хабу організовуються освітні програми, консультації з маркетингу, фінансів та управління бізнесом, які допомагають розвивати ідеї та реалізовувати їх на практиці. Однією з тих, хто скористався цими можливостями, є Тетяна Мільшина, засновниця бренду косметики Alanakosmetiks. Її історія – це приклад того, як підтримка громади та власна ініціатива можуть привести до успіху навіть у непрості часи, пише УНН.

Хобі, що переросло у бізнес мрії

Історія Alanakosmetiks почалася 10 років тому, коли Тетяна Мільшина шукала спосіб відволіктися від складних життєвих обставин. Її дитина з інвалідністю вимагала багато уваги, і вона проводила чимало часу в лікарнях. "Я шукала віддушину – щось для себе, щоб надихало. Так я почала створювати косметику вдома", – пригадує Тетяна Мільшина.

Поступово хобі перетворилося на справу життя. Вона почала навчатися, розширювати свої знання та вдосконалювати техніку. Згодом виробництво переїхало з домашньої кухні до невеликого офісу в Броварах. Однак справжній поштовх до масштабування бізнесу стався після повернення з евакуації у 2022 році. Тоді Тетяна Мільшина отримала грант, найняла команду та запустила масштабне виробництво.

Підтримка хабу та можливості для підприємців

"U&We Hub – це те місце, яке допомагає розкрити потенціал. Я отримала там консультації з маркетингу, фінансів і навіть реклами. Там працюють висококваліфіковані спеціалісти, які дійсно розуміють потреби підприємців", – зазначила Тетяна Мільшина.

Окрім освітніх програм, хаб надає підприємцям можливості для нетворкінгу, допомагає знаходити партнерів і створює спільноту однодумців. Усе це допомогло підприємиці масштабувати Alanakosmetiks і розширити асортимент продукції.

Сьогодні Alanakosmetiks – це не лише доглядова косметика для жінок 35+, а й продукція для дітей, підлітків, чоловіків, а також спеціальні засоби гігієни для Збройних Сил України.

"Ми створюємо косметику на натуральній основі з використанням сучасних активних компонентів, таких як цераміди та кислоти. Наша продукція не поступається за якістю елітній косметиці відомих європейських брендів", – зазначає власниця бренду.  За її словами, до складу її косметики входять ті ж інгредієнти, що й до складу елітної косметики. Виробництво є повністю автономним, із власним обладнанням та високими стандартами якості.

Наразі клієнтська база Alanakosmetiks налічує близько двох тисяч осіб. Замовлення надходять не лише з Броварів, а й з усієї України та навіть з-за кордону. "Ми маємо фізичну крамницю у Броварах, але більшість замовлень приходить онлайн. Ми відправляємо продукцію в будь-який куточок України та за її межі", – розповідає Тетяна Мільшина.

У планах бренду – відкриття нового магазину в Києві та вихід на міжнародний ринок, для цього жінка планує отримати ще один грант. "Ми хочемо спробувати експорт, адже є чимало клієнток за кордоном, які хочуть купувати нашу продукцію", – додає вона.

Бровари – простір для розвитку

Історія Alanakosmetiks – це приклад того, як у Броварах створюються умови для успішного ведення бізнесу. Підтримка місцевої влади, доступ до грантів і освітніх програм дозволяють підприємцям реалізовувати свої ідеї та робити внесок у розвиток громади.

Бровари залишаються містом можливостей, яке надихає на створення бізнесів, що змінюють життя людей і демонструють потенціал українського підприємництва.

Додамо

У Броварах при міській раді працює Центр з підтримки бізнесу, де підприємці та люди, які тільки планують відкрити свою справу, можуть отримати безкоштовні консультації з питань реєстрації бізнесу, оренди приміщень та отримання грантів. Цього року до Центру звернулося близько 150 осіб, переважно представники мікро- та малого бізнесу.

За словами міського голови Броварів Ігоря Сапожка, за час воєнного стану в рамках реалізації 76 інвестиційних проєктів Броварам вдалося залучити понад 466 мільйонів гривень інвестицій та створити майже 600 нових робочих місць. Він додав, що за період воєнного стану у Броварській громаді збільшилася кількість різноманітних фірм та фізичних осіб-підприємців – на даний час їх налічується понад 18 тисяч. 

Окрім іноземного фінансування Бровари отримають й іншу допомогу від міст-побратимів. Наприклад, німецькі партнери надали місцевій громаді генератори, медичне обладнання, спеціальний транспорт та багато іншої допомоги. Для  того, щоб зі своїми українськими колегами визначити конкретні напрямки подальшої співпраці у жовтні до Броварів прибув представник муніципалітету німецького міста-побратима Єни, міський радник Матіас Міт.

Загалом, в рамках співпраці з німецькими містами Єна та Ерланген, а також районом Лан-Ділль Бровари отримали три карети швидкої допомоги, чотири пожежних автомобілі, три одиниці комунального транспорту, один шкільний автобус, генератори, різноманітне обладнання для навчальних закладів громади та модульного містечка, у якому живуть переселенці.

Популярні

Новини по темі