H&M опублікував свій квартальний прибуток, що склав 2,08 млрд крон, це на 1,43 млрд більше за минулорічний показник. Пише УНН із посиланням на Reuters.
Деталі
Другий за величиною у світі торговець одягом H&M заявив, що квартальний операційний прибуток склав 196 мільйонів доларів, що призвело до росту акцій H&M на 13%.
Новий генеральний директор Даніель Ервер, каже, що причиною росту є те, що споживачам дуже сподобалися весняні колекції бренду.
Reuters зазначає, що H&M долає виклики на ринку через розширення їх конкурента Zara та стрімкий ріст китайського онлайн-магазину Shein з дешевими товарами. Після того, як ці конкуренти отримали частку ринку, новий гендиректор Даніель Ервер запропонував компанії зосередитися на своїй основній аудиторії.
Ми хочемо бути надійним модним брендом для молодих клієнтів, особливо жінок у віці 20-30 років
У середу Ервер заявив, що головним пріоритетом компанії є збільшення продажів, та відхід від попереднього акценту H&M на прибутковості, який вітали ринок і аналітики.
Нагадаємо
Найпопулярніші модні бренди, такі як Zara, Massimo Dutti та Bershka, відновлюють свою діяльність в Україні після тимчасового закриття через російське вторгнення, що є ще одним кроком у поверненні великих міжнародних компаній в країну.