“Тяжко збагнути, але збиткова „УЗ“ має намір витратити 6,6 млн грн на HR-агентства для пошуку членів Наглядової ради та правління. Тендери вже оголошені.
Перший тендер на 3 608 000 грн оголошений з відбору кандидатів на посаду чотирьох членів Наглядової ради.
Другий тендер оголошений на 3 030 000 грн з відбору кандидатів на посаду глави, його заступників та членів правління компанії. Я нагадаю, що нинішній склад Наглядової ради, визнаний нашою Тимчасовою слідчою комісією некомпетентним і який дратував колектив залізничників, теж відбирався раніше рекрутинговою компанією Odgers Berndston. Результат, як говориться, на обличчя. Витративши купу часу і мільйони гривень на підбір кадрів, держава не отримала ні компетентних „спостерігачів“, ні відповідальності за помилки в кадровій політиці та фінансові втрати”, — заявила вона.
Гришина підкреслила, що ця схема не працює і не потрібно її практикувати.
“Я звертаюся зараз до прем’єр-міністра Дениса Шмигаля і Філії „Центр сервісного забезпечення“ УЗ, яка оголосила ці тендери з вимогою не допустити перемоги в тендерах тих рекрутингових компаній, які раніше провалили свої зобов’язання з пошуку відповідних кадрів для національних компаній.
Я відповідально заявляю, що в цей раз провести кулуарний відбір керуючих кадрів на УЗ не вийде. Особливо, на такий „ласий“ напрямок, як вантажоперевезення”, — підкреслила Гришина.
Глава ТСК наполягає, що керувати “УЗ” повинні досвідчені залізничники.
Доповнення
“Укрзалізниця” не вперше залучає дорогі HR-компанії для пошуку співробітників. Так, в квітні 2018 року незалежних членів наглядової ради державного підприємства вибирала міжнародна рекрутингова компанія “Odgers Berndtson”. У цю групу, за даними ЗМІ, входить “Телент Едвайзорс”, названий переможцем в тендері з пошуку управлінця “УЗ” з вантажоперевезень.
З плином трьох років діяльності підібраних “Odgers Berndtson” членів наглядової ради “Укрзалізниці”, підприємство отримало рекордний збиток в 11 млрд грн. З початку 2021 року збиток склав вже 1,7 млрд грн.
Крім того, парламентська Тимчасова слідча комісія з оцінки критичного стану “Укрзалізниці” визнала їх некомпетентними і закликала негайно звільнити.
Нагадаємо, серед нинішніх членів наглядової ради “Укрзалізниці” — Шевка Аджунер, Андреас Матьє, Сергій Лещенко та Олег Журавльов.
При цьому зарплати некомпетентних членів наглядової ради і менеджменту “Укрзалізниці” у 50 разів перевищують зарплату залізничників, яка становить 11 000 гривень.