Професійний, зручний та функціональний сайт – це дієвий спосіб залучити та утримати клієнтів. А для бізнесу у сфері e-commerce – це основний інструмент для роботи. Тому важливо знайти грамотного виконавця. А при виборі варто керуватися низкою критеріїв.
Критерії вибору web-студії
Є 6 ключових речей, на які слід звернути увагу. Серед них:
1. Досвід і кваліфікація. Вивчіть сайти потенційних підрядників. Дізнайтеся, як довго вони на ринку, з якими проєктами працювали, у яких технологіях мають сертифікацію. Це допоможе оцінити рівень спеціалістів.
2. Підхід до роботи. На початок розробки він проявляється у спілкуванні з командою, принципах компанії, умовах договору, рекомендаціях. Замовляйте розробку вебсайтів, коли відчуєте, що знайшли однодумців і ваші цінності збігаються.
3. Репутація. Важливо зрозуміти, що про компанію говорять клієнти. Для цього не полінуйтеся почитати відгуки на DOU, OtzyvUA, Clutch та інших подібних ресурсах. Також можна переглянути рейтинги, щоб оцінити рівень компанії за різними параметрами. При цьому важливо обирати перевірені джерела інформації, оскільки конкуренти не завжди грають чесно, а конкуренція у сфері IT висока.
4. Використовувані технології та мови програмування. Ви замовляєте розробку сайту для певних цілей. Тому потрібно визначити, які технології допоможуть їх реалізувати та знайти компетентних фахівців. Якщо ви сумніваєтеся у виборі – зверніться за консультацією.
5. Терміни й вартість. Тут все індивідуально, тому що доопрацювання та кастомізація "коробкових" рішень коштує дешевше та займає менше часу. А от унікальна розробка зі специфічним функціоналом потребуватиме більше часу та грошей. Але ви можете порівняти пропозиції різних підрядників, щоб від чогось відштовхнутися. Або домовлятися у межах запланованого бюджету.
6. Підтримка після запуску. На будь-якому сайті можуть виникати проблеми – головне швидко знаходити причину та усувати її. Окрім того, робочі процеси можуть змінюватися, асортименти розширюватися, функціонал удосконалюватися в міру розвитку бізнесу. Виходячи з цього, технічна підтримка потрібна. Її треба передбачити на початку.
Подивіться на сайти вебстудій. Як вони виглядають, наскільки зрозумілі та функціональні. Якщо вам подобається сайт підрядника, то з великою ймовірністю вам сподобаються результати його роботи. Досвід і підхід до роботи частково можна оцінити за портфоліо та кейсами.
Там ви побачите, з якими проєктами вже працювала ця компанія, як фахівці підійшли до вирішення труднощів, який дизайн обрали, які технології використали. Наявність якісно реалізованого проєкту з вашої сфери можна вважати влучанням у ціль. Первинні консультації частіше за все безкоштовні, тому ви нічим не ризикуєте – зате отримуєте відповіді на запитання.
Яким має бути сайт, щоб приносити користь для бізнесу?
На думку засновника вебагентства Червоний хамелеон, сайт має бути професійним, наочним і функціональним, відображати цінності бізнесу та специфіку галузі. При цьому важливо враховувати загальну стилістику компанії та цільову аудиторію. Щоб не спричинити відторгнення, треба вивчити особливості сприйняття цільових відвідувачів. Від цього залежатиме:
● вибір кольорів;
● наявність реклами;
● кількість інтерактивних елементів;
● використовувані шрифти;
● зображення;
● тексти.
При створенні цілісного IT-продукту та точному потраплянні в цільову аудиторію сайт буде корисним для бізнесу.