Цитата
«Відмінність є по декільком параметрам. Зокрема це вміст сірки і бензолу. Для стандарту Євро-5 вміст сірки має бути не більше 10 ppm, для Євро-4 – 50 ppm, для Євро 3 – 150 ppm. Допуски бензолу становлять 1%, 3% і 5%. Якщо говорити про вплив на автомобілі, Євро-4 від Євро-5, там символічна відмінність, оскільки більше регулюються екологічні параметри. А коли ми говоримо про Євро-3, то автомобіль із сучасним двигуном Євро-5 і Євро-6 може не пережити таку зустріч», – зазначив експерт з енергетичних питань Сергій Куюн.
Власник сервісу Avtoserg Сергій Довгоборський розповів, що Євро-4 і Євро-5 відрізняються присутністю в своєму складі солей важких металів та інших хімічних домішок, що підвищують вміст вуглекислого, чадного газів, оксидів азоту в вихлопу автомобіля. Відповідно це впливає на екологічний стан довкілля та на роботу самого автомобіля
«Найякісніше пальне – Євро-6, але його дуже мало на заправках. Краще заливати 5 стандарт палива. Це має важливе значення для якісної і безперебійної роботи двигуна. Паливо з низьким вмістом сірки забезпечує довшу експлуатацію магістралей, форсунок, свічок запалювання, значно знижує утворення нагару в камерах згорання. Бензин категорії Євро-5 більш сприятливий для таких деталей автомобіля як лямбда-зонди і каталізатори вихлопної системи. Підвищується розгін і динаміка автомобіля, трохи, знижується витрата палива», – зазначив Довгоборський.
Детальніше читайте у статті "Бодяга" нищить авто: що відбувається на ринку і як уберегтися від неякісного пального
Нагадаємо
Інститут споживчих експертиз провів дослідження щодо якості пального у мережах АЗС.