Очікується, що до 2030 року річне споживання вина в ЄС становитиме 25 літрів на людину.
Також наголошується, що, незважаючи на падіння споживання продукту, ЄС буде орієнтуватися на стабільне зростання експорту вина (+ 1,7% на рік), який до 2030 року досягне майже 27 млн гл.
"Це стане можливим завдяки високому попиту на вина, що мають географічний бренд, а також на ігристі вина, які останнім часом в тренді в багатьох країнах", - йдеться в повідомленні.
Як повідомляв УНН, серед вітчизняних споживачів все більш популярними стають столові сухі вина.
Коментуючи сучасні смаки українців щодо вина, маркетинг-директор компанії Beverage Trading Company Олексій Безуглий зазначив, що перелік сухих вин вітчизняного виробництва на нашому ринку не такий різноманітний, як хотілося б. При цьому українці дійсно вчаться пити "правильні" вина, хоча і не готові особливо за них переплачувати.
"На ринку України представлена велика різноманітність вин, але якщо не розглядати дорогий імпорт і деяких "бутікових" українських виробників, можна відзначити, що в цілому компанії випускають напівсолодкі вина.
Споживання українських сухих вин значно менше і не відрізняється різноманітністю. В основному популярні відомі сорти, такі як Каберне, Мерло, Шардоне і т.д.", - пояснив Безуглий.
Він додав, що Beverage Trading Company нещодавно представила нову лінійку сучасних вин під назвою Felicitas. Вона складається з п'яти позицій: Pinot Noir, Traminer, Viorica, Feteasca Neagra, Feteasca Regala. При цьому Traminer і Feteasca Neagra є напівсолодкими винами, а Pinot Noir, Viorica і Feteasca Regala - класичними сухими.