Так, наразі ситуація в Україні є такою, що на паперові підручники в бюджеті на 2018 рік передбачено 732 млн грн, а на електронні — лише 40,9 млн грн. Відповідно до даних Інституту освітньої аналітики з 16 тис закладів середньої освіти в країні лише 5,6 тис або 34% мають понад 20 комп’ютерів.
“Відповідно до нового Закону „Про освіту“ держава має безоплатно забезпечити підручниками, зокрема електронними, всіх школярів та вчителів. У цьому плані дуже важливими є два аспекти: по-перше, сучасний цифровий контент та його якість, по-друге, національна е-платформа, що має стати багатофункціональним та гнучким інструментом для впровадження е-learning. Ми починаємо розвиток цифрової освіти в Україні — створюється національна освітня платформа та е-підручники, але нам потрібна допомога”, — відзначила Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич.
До прийняття нового Закону “Про освіту” чіткого визначення е-підручника не існувало, однак наразі він розглядається як ключовий елемент освітніх цифрових технологій в школах. Такий підручник має забезпечити набуття не лише знань, але й компетенцій, а також зацікавити учнів до навчання завдяки максимальному використанню мультимедійного та інтерактивного наповнення, зазначили в Міносвіти.
Експерти BRDO разом з фахівцями МОН та Інституту модернізації змісту освіти вже розробили низку нормативних актів, призначених стати першим кроком для запровадження цифрової освіти. Зокрема, Положення про електронний підручник та Постанову КМУ “Про національну електронну платформу”, що вже пройшли громадське обговорення та наразі знаходяться на етапі затвердження.
Як повідомляв УНН, Міністерство науки і освіти України та соціальний проект “IT-школяр” підписали Меморандум про співпрацю. Документ передбачає створення при МОН експертного комітету з впровадження цифрових технологій у шкільну освіту.