В Україні триває розробка розробка нової підсистеми Єдиної інформаційної системи соціальної сфери – електронного кейс-менеджменту, або ведення випадку. Про це повідомляє пресслужба Міністерства соціальної політики України, передає УНН.
Деталі
У відомстві пояснили, що кейс-менеджмент передбачає скоординований підхід до надання соціальної допомоги та підтримки людині або сім’ї, які опинилися в складних життєвих обставинах. Йдеться про визначення їхніх потреб, розробку плану дій та координації всіх фахівців, які мають бути залучені до вирішення тієї чи іншої проблеми
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Мінсоцполітики спростували фейк щодо запровадження змін в оформленні гуманітарної допомоги з 1 грудня
Іншими словами, особа звертається по допомогу, а кейс-менеджер розробляє план дій, щоб вирішити конкретний запит і, за необхідності, підключає спеціалістів з інших сфер, наприклад медичних фахівців
Доповнення
Також буде створено електронні кабінети отримувачів соціальних послуг, надавачів соціальних послуг та кейс-менеджерів. У міністерстві кажуть, що кожна особа чи сім’я матиме картку з соціальною історією.
Наразі бета-тестування цієї системи наразі успішно триває в чотирьох пілотних областях - Вінницькій, Дніпропетровській, Полтавській та Черкаській. У Мінсоцполітики впевнені, що вже за декілька місяців кейс-менеджмент буде масштабований на всю Україну.
Нагадаємо
Кабінет Міністрів продовжив можливість використання паперових декларацій для ввезення гуманітарної допомоги в Україну до 1 квітня наступного року. Одночасно з цим з 1 грудня цього року отримувачі можуть почати використовувати цифровий механізм для ввезення гуманітарної допомоги.