Деталі
Великий кіт “оселився” на одній із будівель в токійському районі Сібуя. Повідомляється, що фахівці компаній MicroAd Digital Signage і Yunika Vision створили інтерактивну рекламу нового типу. Так, на вигнутому LEG-екрані площею 154,7 квадратних метра в певний час можна побачити величезного триколірного 3D-кота.
Єдина відмінність, що дозволяє зрозуміти, що звір не справжній — його розміри. Кіт дрімає, позіхає, нявкає і навіть може “впасти” вниз, але потім повертається на своє місце.
Як передає видання, на даному етапі кібер-тварина “живе” в тестовому режимі. Пробні запуски такої цифрової реклами були проведені 25 червня і 1 липня. Це викликало захоплення людей по всьому світу.
Додамо
У травні в містах Вільнюс і Люблін встановили “портали”: мешканці двох міст можуть бачити один одного в режимі реального часу.