u-minregioni-rozpovili-yak-otrimati-dozvil-na-budivnitstvo-privatnogo-budinku

У Мінрегіоні розповіли, як отримати дозвіл на будівництво приватного будинку

 • 17046 переглядiв

"Зараз законодавство передбачає спрощену процедуру оформлення необхідних документів для цього та декларативний принцип отримання права на забудову. Тобто, про початок будівництва необхідно просто повідомити відповідний місцевий структурний підрозділ з питань містобудування та архітектури. Але спочатку слід отримати будівельний паспорт на ваш майбутній будинок", – сказав Парцхаладзе.

Він роз’яснив, що у будівельному паспорті відображаються містобудівні та архітектурні вимоги до розміщення і будівництва:

1 — індивідуальних (садибних) житлових будинків до 500 кв. м в межах населених пунктів;
2 — садового, дачного будинку не вище 2-х поверхів (без урахування мансардного поверху) до 500 кв. м поза межами населених пунктів (на територіях дачних і садових товариств);
3 — господарських будівель і споруд, гаражів, елементів благоустрою та озеленення земельної ділянки.

Вказано, що оформлення будівельного паспорта не потребує отримання містобудівних умов та обмежень, а розроблення проекту будівництва також є не обов’язковим і здійснюється за бажанням.

Тож, для того, щоб отримати будівельний паспорт, необхідно звернутися до місцевого структурного підрозділу з питань містобудування та архітектури (це може бути як і територіальний підрозділ ДАБІ, так і виконавчий орган в структурі місцевої ради) або до Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) та подати відповідний пакет документів:

• заяву на видачу будівельного паспорта;
• копію документа, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою (завірену нотаріусом, або організацією, що його видала);
• ескізні наміри забудови (місце розташування будівель та споруд на земельній ділянці, відстані до меж сусідніх земельних ділянок та розташованих на них об’єктів, інженерних мереж і споруд, фасади та плани поверхів об’єкту із зазначенням габаритних розмірів, перелік систем інженерного забезпечення, у тому числі, автономного, що плануються до застосування тощо). Ескіз можна зробити самостійно або це може зробити архітектор;
• проект будівництва (якщо є);
• завірений нотаріально документ, що підтверджує згоду співвласників земельної ділянки (якщо вони є) на забудову.

"Місцевий структурний підрозділ з питань містобудування та архітектури перевірить, чи відповідають ваші наміри забудови в межах і за межами населених пунктів — генплану, плану зонування, детальному плану території або планувальним рішенням проектів садівницьких та дачних товариств, а також державним будівельним нормам (ДБН), стандартам і правилам. Якщо все відповідає вищезазначеним вимогам, то протягом 10 робочих днів з дня надходження пакета документів вам видадуть будівельний паспорт. Це безоплатно", – повідомив Парцхаладзе.

Після цього, з його слів, повідомлення про початок будівельних робіт направляється або особисто, або за допомогою уповноваженої особи, або рекомендованим листом з описом вкладення до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю (ДАБІ) за місце розміщенням майбутнього будинку не пізніше ніж за 1 календарний день до початку виконання будівельних робіт.

Нагадаємо, в Україні взялися за енергозбереження при освітленні будинків.

Українські Національні Новини

Суспільство

    Популярні

    Новини по темі

    Вибори до ВР відбулися конкурентно та мирно - ОБСЄ

     • 8338 переглядiв

    У ПА НАТО прокоментували українські вибори у ВР

     • 8430 переглядiв

    ЦВК опрацювала понад 70% протоколів

     • 40874 переглядiв

    Надзвичайний стан у Шрі-Ланці продовжили ще на місяць

     • 8599 переглядiв