Згідно з документом, ігнорування скарг юзерів, часткове або запізніле реагування на них вважатимуться правопорушеннями. Відповідальні особи будуть каратися штрафом на суму до п’яти мільйонів євро, а компанії — до 50 мільйонів євро. Скарги користувачів мають розглядатися невідкладно, а очевидно заборонений контент — видалятися протягом 24 годин. Загалом увесь небажаний контент повинен видалятися не пізніше, ніж через сім днів після надходження скарг.
На думку міністра, найбільшою проблемою є те, що соцмережі Facebook і Twitter недостатньо серйозно сприймають скарги.
“Вони продовжують видаляти надто мало забороненого контенту. І роблять це недостатньо швидко”, — сказав Г.Маас, коментуючи результати моніторингу оперативності видалення небажаних публікацій на Facebook, Twitter і YouTube у січні та лютому.
За результатами моніторингу, Facebook у вказаний період видалив 39% дописів, на які скаржилися користувачі, у тому числі 33% — протягом доби. На Twitter реагували тільки на одну скаргу з сотні й жодну з публікацій не видалили протягом 24 годин. У той же час на YouTube прибрали 90% відео, на які надійшли скарги, у тому числі 82% — протягом доби.
Як повідомляв УНН, у соцмережі Facebook запрацювала нова функція, завдяки якій фейкові новини будуть отримувати спеціальні позначки.