Деталі
У понеділок, 21 червня, пасажири замість того, щоб вилетіти рейсом PS 713 Київ - Стамбул, залишилися в аеропорту біля стійки реєстрації. Як пояснили в МАУ APnews, "деякі пасажири не встигли на свій рейс через черги".
Як відзначили в пресслужбі, керівництво і працівники МАУ, "усвідомлюють свою відповідальність", хоча реєстрацію пасажирів забезпечують не вони.
"Хоча реєстрацію пасажирів забезпечує не авіакомпанія МАУ, а приватна хендлінгова компанія, ми повністю поділяємо і розуміємо свою відповідальність за збій в роботі. Авіакомпанія МАУ проводить службове розслідування щодо дій своїх контрагентів в аеропорту "Бориспіль", - повідомили в пресслужбі.
Крім того, за інформацією APnews "найближчим часом МАУ планує переглянути час початку реєстрації на рейси, особливо з огляду на початок ремонту Бориспільської траси".
Авіаперевізник планує відшкодувати вартість квитків пасажирам, яких покинули в аеропорту.
"Пасажирам вчорашнього рейсу в Стамбул запропоновано повне повернення вартості (квитка), зміна дати і/або маршруту на будь-які інші", - додали в пресслужбі.
"Ми зробимо все можливе, щоб хоч якось це компенсувати", - запевнили в МАУ.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В аеропорту “Бориспіль” пасажири виявили валізу, з якої стирчали жіночі ноги