На думку нардепа, питання приватної тяги постало через те, що наразі Укрзалізниця використовує лише половину свого потенціалу.
"Зараз "УЗ" використовує тільки 56% локомотивів, а 44% - простоюють в очікуванні ремонту, на який просто не виділяються гроші", - прокоментував політик.
Також він додав, що у країні досить багато ділянок, на яких залізничний транспорт не активний, у такому випадку приватна тяга вирішить ці незручності.
"По всій Україні "Укрзалізниця" пропонує для "тестування" 31 ділянку. Деякі з них є так званими "малодіяльними станціями". Це позитивно для бізнесу, адже дає можливість перевезень там, де Укрзалізниця неактивна. Такі об’єкти якраз можна і навіть вигідно передавати в експлуатацію", - додав нардеп.
Також Скічко наголосив на тому, що за рахунок вирішення питання з залізницею вдасться зберегти автотранспортні дороги.
"У ситуації, коли хронічний дефіцит локомотивів, вантажі, які могли би перевозитися залізницею, перевозяться автотранспортом. Фури часто їдуть перевантаженими. Це призводить до швидкого зносу дорожнього покриття та руйнування доріг. Відповідно, логічно перенаправити вантажопотік на залізницю", - підкреслив Скічко.
Нагадаємо, у серпні Міністерство інфраструктури України визначило першого учасника експериментального проекту допуску приватної тяги на колії Укрзалізниці.
"Ми видали наказ про визначення першого учасника експериментального проекту щодо допуску суб’єктів приватної тяги. Ним стала Українська локомотивобудівна компанія. Створення конкурентного ринку залізничних перевезень - одне із зобов’язань України відповідно до угоди про Асоціацію з ЄС, у рамках якої передбачається залучення перевізників на залізниці. Наша головна мета – ліквідувати дефіцит тяги та монополію Укрзалізниці, але при цьому зберегти баланс між тим, щоб захистити інтереси УЗ як перевізника і задовольнити інтереси бізнесу як вантажовідправника", - зазначив міністр Владислав Криклій.
Також нагадаємо, 26 серпня керівником Укрзалізниці став Володимир Жмак.