Деталі
Наймання більшої кількості персоналу для полегшення проходу суден Сулінським каналом на Дунаї та завершення проектів інфраструктури для сполучення, багато з яких фінансуються ЄС, дозволить Румунії збільшити пропускну спроможність, сказав Гриндяну.
"Я наголосив на важливості румунських залізничних, автомобільних та морських транспортних маршрутів для підтримки постійного потоку українського експорту", - сказав Гріндяну після зустрічі з представниками ЄС, США, Молдови та України у придунайському місті Галац.
"Це була хороша зустріч, яка приведе нас до узгоджених заходів щодо збільшення пропускної спроможності транзиту зерна з більш ніж 2 мільйонів тонн на місяць наразі до майже 4 мільйонів тонн у найближчі місяці", - зазначив Гріндяну.
За словами міністра, у румунського агентства з управління Дунаєм до кінця серпня буде 60 лоцманів, які заходитимуть і виходитимуть із Сулінського каналу. За його словами, проект, який фінансується ЄС, швидше за все буде завершено в жовтні.
Віце-прем'єр-міністр України Олександр Кубраков, який був присутнім на зустрічі, як повідомляється, заявив, що Дунай залишається "одним з ключових і привабливих логістичних маршрутів для експорту української сільськогосподарської продукції". І, з його слів, "Україна також зацікавлена у можливості організації додаткових місць" для "перевалки суден".
"Ми також попросили румунську сторону забезпечити, щоб у день і з українських портів на Дунаї через Сулинський канал проходило щонайменше 14 суден", - вказав він.
Доповнення
Україна є одним із провідних експортерів зерна у світі, а росія атакує її сільськогосподарську та портову інфраструктуру після відмови рф продовжити відкритий рік тому за посередництва ООН та Туреччини "зерновий коридор".