Так, соціологи представили наступні рейтинги кандидатів на посаду мера Києва:
▪️ Кличко - 36,3%,
▪️ Верещук 8,5%,
▪️ Пальчевський 7,7%,
▪️ Притула 7,7%,
▪️ Поживанов 6,4%.
За словами Соколова, в рамках передвиборної кампанії, знижували рейтинг Кличка всі його опоненти. Переважно критикою і запитати щодо того, що мер обіцяв, але так і не зумів реалізувати за роки своєї каденції.
На цьому тлі, рейтинги опонентів мера ростуть. Також зростання відбувається і за рахунок активних кампаній, що проводяться, в тому числі, і в соціальних мережах і на телебаченні, зазначає Соколов.
"Наприклад, місяць тому виборча кампанія Верещук була представлена в соціальних медіа, в ютубі, в особистих медійних і рекламних роликах, плюс - бордова програма. Це була її основа, і ця основа добре працює. Що стосується інтернету - то це робота на більш молодіжний сегмент.
Десь пів місяця тому команда Верещук змінила підходи, кандидат почала з'являтися на ТБ, вона дуже активно стала працювати з ток-шоу, стала давати сигнали, які доходили не тільки до молоді. Вона працювала з дорослим населенням. Почавши з нетрадиційної кампанії, ближче до виборів Верещук стала вести більш традиційну: проводити зустрічі з виборцями. На неї доросла цільова стала звертати увагу. І вона не впала, вона підросла", - прокоментував експерт.
Опитування проводилося з 17 по 18 жовтня серед жителів міста Києва, вибірка репрезентативна за віком і статтю. Було опитано 2000 респондентів шляхом телефонного голосування. Похибка дослідження не перевищує 2,8%.
Як відомо, місцеві вибори в Україні пройдуть 25 жовтня.
Нагадаємо, що у виборах виявили бажання взяти участь в цілому близько 70% киян.