Через західні санкції, які заблокували росії ринок авіазапчастин, кремль змушений був виділити 12 мільярдів доларів у вигляді державних субсидій та кредитів на підтримку власної авіації. Про це з посиланням на Reuters, передає УНН.
Деталі
Зазначається, що перші проблеми у рф почалися в березні 2022 року, коли західні авіавиробники Airbus та Boeing перестали постачати їм послуги та запчастини, а також припинили регулярне технічне обслуговування основного авіаперевізника "Аерофлот" та інших російських авіакомпаній.
Відтоді рф витратила понад трильйон рублів (понад $12 мільярдів) на підтримку галузі цивільної авіації, включно з виробництвом літаків і фінансовою допомогою авіакомпаніям.
У виданні витрати майже вдвічі перевищують 547 мільярдів рублів виплат (понад $6 мільярдів), здійснених у 2020—2021 роках, коли пандемія COVID-19 спричинила різке скорочення авіаперевезень.
Доповнення
Минулого тижня на великій пресконференції президент рф володимир путін заявив, що російський авіапарк "дуже перевантажений" літаками іноземного виробництва, томі Росія до 2030 року планує виготовити понад 1000 літаків.
Згідно з даними швейцарської авіаційної розвідки ch-aviation, російські авіакомпанії наразі експлуатують 991 літак, включно з 405 російськими.
Проте лише 133 літаки Superjet зроблені державним виробником United Aircraft Corporation. Інші літаки російського виробництва, як-от "Туполєв", "Яковлєв" та "Іллюшин" зрідка використовують для комерційних рейсів.
росія, ймовірно, поверне на озброєння радянські літаки М-55 — британська розвідка19.11.23, 17:09
У Reuters зауважили, що наявність надійної авіації вкрай важлива для росії — як для транспортування людей і вантажів через її величезну територію, так і для підкріплення наративам москви про те, що санкції мають мінімальний вплив.
Нагадаємо
Українська розвідка здобула секретну інформацію Федерального агентства повітряного транспорту росії. Документи свідчать про жахливий стан російської цивільної авіації, з різким зростанням кількості авіакатастроф та системними проблемами з технічним обслуговуванням через санкції та дефіцит запчастин.