“Було декілька варіантів такого маршруту. Він вкрай необхідний, адже ми прогнозуємо різке зростання пасажиропотоку у аеропорту „Бориспіль“ за рахунок тих бюджетних авіаліній, які у цьому році полетять з цього летовища. Ми підтримали пропозицію „Укразалізниці“, яка полягає у тому, що ми будуємо дешевий варіант з’єднання — по існуючих коліях, які вже є. Є і наявний рухомий склад, який просто потребує ремонту”, — зазначив міністр інфраструктури України Володимир Омелян.
У міністерстві зазначили, що завершення будівництва заплановане на грудень 2018 року.
Проектом передбачається зведення 272-метрового залізничного мосту над автотрасою Київ-Харків, будівництво пасажирських платформ з навісами біля аеропорту “Бориспіль”, впорядкування земельного полотна та укладання нових залізничних колій загальною протяжністю 3,7 км. Вартість проекту становить 583,3 млн грн.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Укрзалізниці пообіцяли до грудня побудувати залізницю з Києва до "Борисполя"
Швидкісні потяги повинні долати відстань від залізничного вокзалу “Київ-Пасажирський” до аеропорту “Бориспіль” за 35 хвилин, маючи при цьому три проміжні зупинки: “Київ-Деміївський”, “ім.Г.Кірпи” та “ст.Дарниця”.
На маршруті будуть курсувати 11 поїздів PESA 620 м на 91 місце та два поїзди PESA 630 м на 192 місця, які на першому етапі мають перевозити близько 3,8 млн пасажирів на рік.
На цьому маршруті вперше для "Укрзалізниці" буде впроваджено безконтактну систему сплати за проїзд: термінали для сплати буду розміщені як на станціях, так і у вагонах потягу. Ціна за проїзд запланована на рівні 80 грн.
Як повідомляв УНН, завдяки залізничному сполученню з аеропортом “Бориспіль” зменшиться завантаженість автошляхів на 1000 автомобільних та 30 автобусних поїздок на день, що позитивно позначиться на екологічній ситуації в регіоні.