В Києві практично немає нових розв’язок, естакад та рішень, які б знімали напруження у трафіку. Далі буде ще гірше, якщо не буде інфраструктурних рішень, адже пасажиропотік разом з транспортним потоком збільшується з кожним роком.
Про це заявив перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції Олексій Білошицький в ефірі телемарафону, передає УНН.
Є нюанс щодо швидкості, але він не основний. Заторові явища пов’язані також з інфраструктурними рішеннями. Тут потрібно говорити про те, що в нас пасажиропотік, транспортний потік в Києві значно збільшується з кожним роком
Проте він зауважив, що практично не застосовуються інфраструктурні рішення, які мають йти в ногу з цими збільшеннями транспортного потоку на підставі аналізу, досліджень.
Практично немає нових розв’язок, нових естакад, нових рішень, які б знімали це напруження у трафіку. Далі буде ще гірше, якщо не буде інфраструктурних рішень
Доповнення
Майже 10% українських мостових споруд знаходяться в аварійному стані. Серед них – два великих мости з високою інтенсивністю руху, які розташовані у Києві.
У Києві 1 грудня дозволять рух легкових авто та міського пасажирського транспорту загального користування Подільським мостом.