"Виборець Сходу - з таких містечок, як Лисичанськ, здебільшого голосує за прізвища, які він знає. Це по-перше.
По-друге - він керується, зазвичай, волею трудових колективів. Так званою колективною ідентифікацією, політичною. Відповідно, місцеві "начальники" - одразу мають кращі стартові позиції для того, щоб комунікувати з суспільством і бути позитивно сприйнятими", - каже Саакян.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В ОПОРІ дослідять концерт, організований Рибалкою, на предмет можливого підкупу виборців
Не заохотити виборця 107-го округу і передвиборчою кампанією, якою б вона не була якісною, продовжив політолог.
"Річ у тім, що результати голосування здебільшого визначаються не стільки якістю агітації чи якістю переконання, скільки корпоративним ресурсом. Цебто тим, яку позицію сповідує менеджмент, керівництво або власники ключових підприємств. І саме корпоративний ресурс, зазвичай, виступає критичним для визначення результатів виборів.
Тому у класичних індустріальних та промислових регіонах кандидати-парашутисти, зазвичай, є малоефективним інструментом. Навіть якщо це якийсь поважний або загальнонаціонально відомий кандидат - він все одно почне свою кампанію із завідомо гірших позицій і шансів на виграш", - прокоментував Саакян.
Нагадаємо, Сергій Рибалка є чинним народним депутатом від Радикальної пратії Ляшка. На позачергових виборах до Верховної Ради політик балотується самовисуванцем, в Лисичанську, по 107-му округу.
Також нагадаємо, що українці розкритикували наміри радикала балотуватися по 107-му округу, припустивши, що Рибалка зробив ставку на Луганщину, тому що в Дніпрі його ніхто не підтримає.
Розкритикували вибір радикала і його колеги по парламенту. Зокрема, на думку нардепа Євгена Мураєва, Рибалка на мажоритарному окрузі в Луганській області отримає хіба що "вирок".
Уточнимо, що після президентських виборів Рибалка створив в Раді міжфракційне об'єднання на підтримку Президента Володимира Зеленського. Однак, і в штабі переможця президентських виборів від допомоги радикала поспішили відхреститися.