За словами політика, це рішення можна було б віднести до розряду фінансово-господарський діяльності "Укрзалізниці", якби не нюанси.
По-перше, Гришина відзначає сумнівність продажу самого боргу цьому кредитору. По-друге, підозріло збігається сума виграних суперечок по кредиту з сумою, на яку "Укрзалізниця" розмістила євробонди.
Цитата:
"Нагадаю, УЗ позичила днями 300 млн доларів під 7,875%. Тому хочу сказати, що ТСК уважно стежить за руками керівництва Укрзалізниці. Сподіваюся, Євробонди залучалися все-таки не для того, щоб погашати цю заборгованість. ТСК детально вивчає всі обставини продажу цього боргу Укрзалізниці", - написала вона.
Деталі
Гришина додає, що необхідно з'ясувати, чому справу не було врегульовано на досудовому етапі, коли можна було уникнути пені, штрафів та значного збільшення боргового навантаження на "Укрзалізницю".
"ТСК зараз ретельно аналізує роль кожного менеджера Укрзалізниці, який своїми діями або бездіяльністю, вганяв державного перевізника в боргову яму", - резюмувала вона.
Контекст
Президент Володимир Зеленський вважає, що однією з основних причин банкрутства "Укрзалізниці" є кредити, які керівництво залізниці набрало за завищеними ставками. Президент вимагає знайти і посадити людей, винних у розкраданнях коштів національної "Укрзалізниці".
Парламентська Тимчасова слідча комісія з оцінки критичного стану "Укрзалізниці" підтверджує слова Президента про те, що кредити бралися за завищеними ставками при потуранні Наглядової ради, члени якої отримують мільйонні зарплати.
Однак НАБУ при цьому продовжує ігнорувати ТОП-корупцію в "Укрзалізниці". Флагманами боротьби зі злочинами на залізниці замість антикорупціонерів стали СБУ і Нацполіція.