Фахівці провели опитування серед жителів кількох країн, включаючи Китай, Німеччину і Росію.
З початку спалаху коронавірусу кількість тих, хто купує в інтернеті електронні і цифрові товари, збільшилася на 10 відсотків, фармацевтичні товари, а також садовий інвентар і інструменти — на 9 відсотків, меблі — на 8 відсотків, косметику і засоби особистої гігієни — на 6 відсотків. На 8 відсотків більше людей проходять онлайн-курси.
“Пандемія COVID-19 прискорила перехід до цифрового світу. Зміни, які відбуваються зараз, будуть мати довгострокові наслідки, коли світова економіка почне відновлюватися”, - сказав голова ЮНКТАД Мукіса Кітуї.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Україні оновили "Дію": перевили ще низку послуг в онлайн
Понад половина респондентів заявили, що вони тепер набагато частіше замовляють товари і послуги в інтернеті. Найбільше зростання онлайн-шопінгу стався в країнах, що розвиваються. Найбільш незначний приріст електронної торгівлі відзначався у Німеччині і Швейцарії, оскільки вона була широко поширена ще до пандемії.
Разом з тим через викликану пандемією економічну кризу і безробіття споживчі витрати в інтернеті скоротилися. Більше за інші постраждав сектор туризму. На подорожі споживачі витрачали в середньому на 75 відсотків менше, ніж раніше.
Серед гігантів в сфері онлайн-комунікацій найбільшою популярністю під час пандемії користувалися WhatsApp, Instagram і Facebook Messenger. При цьому все більше людей вибирають відеодзвінки в Zoom і Microsoft Teams.
Експерти також з’ясували, що підприємства малого бізнесу були краще підготовлені до переходу на онлайн-торгівлю.
Нагадаємо, Президент Зеленський анонсував відмову від паперів у держустановах з 2021 року.