Вчені провели експеримент, учасниками якого стали 126 добровольців. Їм запропонували оцінити три сорти білого вина - шардоне, рислінг і совіньон блан, в трьох ситуаціях: при дегустації наосліп без будь-якої інформації, при можливості отримати основну інформацію про вино і при його детальному емоційному описі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Мадера “Коктебель” удостоєна нагороди на престижному конкурсі у Франції
В результаті з'ясувалося, що учасники, які ознайомилися з історією виноробства і подробицями про якість вина, проявили куди більш виражений споживчий інтерес, ніж інші.
Вчені переконані, що дослідження може мати важливе значення для виноробів. Отримані дані наочно демонструють, що для залучення уваги покупця необхідно щось більше, ніж коротка довідка про пропоновані вина.
Нагадаємо, в світі скоротилося виробництво вина і виросло його споживання. При цьому, українці стали пити більше вина.
Разом з тим, за словами експерта А.Безуглого, якість і різноманітність українського вина підвищується, хоча паралельно на вітчизняному ринку спостерігається збільшення кількості псевдо-імпортного вина.