"Зараз у нас уже немає такої протидії, яка була у 2016 році. Зараз нас уже гальмує більше бюрократія, ми в процесі узгодження маршрутів. І тут дуже сильно відчувається відсутність спільного авіаційного простору (САП). Якби САП був підписаний Європейським Союзом, ми би вже сказали, коли й куди будуть літати нові лоукост-компанії. Але я переконаний, що вже цього року Ryanair буде в Україні, буде і в Києві, і в Борисполі, і у Львові", - наголосив Омелян.
Водночас він звернув увагу на те, що західні інвестори готові заходити в Україну, але для них створюються штучні перепони.
"Ми бачимо це на прикладі Ryanair. Так, переговори з ними були дуже складні, але якби не було блокади, з вересня минулого року Ryanair літав би з України. Це не просто бюджетний перевізник – це маяк для інших інвесторів, що в Україні можна нормально працювати. Але одна річ – коли йдеться просто розмова, а інша – коли йде реальність, коли одна або декілька людей розуміють, що вони будуть у конкурентному середовищі і їх прибутки зменшаться, а вплив буде мінімізований фактично до нуля, і тоді починається боротьба, включаються всі ресурси: суди, правоохоронні органи, медіа, для того, щоб зупинити або відтягнути цей час", - підкреслив глава мінінфраструктури.
Нагадаємо, Омелян переконаний, що ірландський лоукостер Ryanair зайде на український ринок у 2018 році.