Підвищення обізнаності про благополуччя тварин, зростання попиту на м'ясні продукти, необхідність підвищення безпеки харчових продуктів і зростання наявного доходу - ось деякі фактори, що сприяють росту ринку.
У міру збільшення інвестицій в глобальний ринок культивованого м'яса компанії, виробники і приватні організації співпрацюють, щоб розширюватися і обслуговувати ширші сфери.
Зростаючий попит на здорові закуски і страви на ходу збільшив попит в цьому сегменті. Компанії, що працюють в цьому сегменті, розробляють продукти для здорових перекусів для певних демографічних груп.
Очікується, що на сегмент птахівництва припадатиме найвища частка протягом прогнозованого періоду завдяки спрощеній клітинної структурі і простоті виробництва в порівнянні з іншим культивованим м'ясом.
Доповнення
Агрохолдинг МХП відкрив першу в Україні R&D-лабораторію при Національному університеті харчових технологій. У новій R&D-лабораторії студенти, молоді вчені та викладачі будуть експериментувати над приготуванням м'ясних виробів, а також створювати перші прототипи нових продуктів.
"Раніше нам доводилося їздити за кордон, щоб проводити подібного роду дослідження. Пам'ятаю, як я побачила такі лабораторії в технологічних компаніях в Європі - це було щось. Вона полегшує роботу всім: і виробництву, і маркетингу, і R&D", - прокоментувала директор департаменту МХП з питань технології, якості та безпеки Олена Косюк.