Він нагадав, влітку минулого року були змінені вимоги щодо ліцензування обороту пального.
"Це рішення було хибним, і призвело до того, що дуже багато нелегальних заправок легалізувалися, незаконним шляхом. Це вже предмет додаткового дослідження – яким чином вони отримали ліцензію, за які кошти і кому вони їх у кишеню клали, але такі факти є.
Так, частково призупинили свою діяльність нелегальні заправки, це правда. Але лишилися ті, хто ігнорують ці речі, просто перевозять модулі з місця на місце, і торгують далі. Бо їх діяльність кришується і покривається місцевою владою. Правоохоронними чи адміністративними органами – не знаю, але це має місце", - каже Косянчук.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Кличка звинуватили у "кришуванні" нелегальних АЗС
Проблема нелегальних АЗС актуальна для всієї країни, говорить експерт. Діяльність паливних нелегалів призводить до значних бюджетних втрат, додав він.
"Здійснюючи свою діяльність в обхід закону, підприємці ухиляються від сплати податків, в тому числі – від акцизного, в тому числі, можливо, від сплати податку на прибуток – то в розмірі Києва мова може йти про кілька десятків мільйонів доларів бюджетних втрат. І це - значні суми, за них могли б привести до ладу міст Патона і значну кількість столичних комунікацій.
Але ті, від кого це залежить, на жаль, більше дбають про власну кишеню, ніж про наш з вами добробут", - резюмував фахівець.
Як писав УНН, днями експерт з державного управління та містобудування Національної академії державного управління при Президентові України Віктор Глеба опублікував відео з роботою нелегального модулю на проспекті Корольова, 8.
За його словами, “Кличко-мер демонтував конкурентів та розмістив АЗС своїх політичних друзів. Він "кришує" незаконні заправки разом із новим "смотрящим" по місту Києву - Денисом Комарницьким”.
Нагадаємо, за даними соціологів, антирейтинг Кличка зростає, і вже понад 50% киян оцінюють зміни у столиці за його мерської каденції як негативні.