У межах перевірки АМКУ досліджуватимуть, зокрема, появу в Україні так званих псевдогрузинських коньяків. Це коли український виробник позиціонує свій товар як нібито грузинський напій, використовуючи для цього грузинські назви і грузинську тематику в рекламі. Серед інших мова про перевірку ТМ “Adjari”, “Aznauri”, тощо.
В АМКУ нагадали, що перевірку розпочали з власної ініціативи 20 січня 2020 року.
“Станом на сьогодні Комітет за власною ініціативою продовжує проводити дослідження щодо наявності і діях суб’єктів господарювання ознак порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції під час виробництва/реалізації коньяків України на підставі доручення Голови Комітету від 20.01.2020 № 127-01/459”, — розповіли в Комітеті.
Дослідження знаходиться на фінальній стадії. Комітет уже провів збір аналізів та доказів, і готує проекти відповідних процесуальних документів.
“За результатами проведеного розслідування Комітетом будуть вжиті заходи відповідно до чинного законодавства України”, — розповіли в АМКУ, додавши, що опублікують результати дослідження на офіційному веб-сайті Комітету.
Як писав УНН, соціологи розповіли, який саме коньяк найбільше п’ють українці.