За її словами, МХП розпочав процедуру переходу на антибіотик free (“Без антибіотиків”) ще кілька років тому.
"Таке маркування означає, що не тільки в самій продукції в упаковці (PET-лоток) відсутні будь-які антибіотики, але також вони не застосовувалися у процесі вирощування птиці. Перехід на нову концепцію “Без антибіотиків” викликаний нашим прагненням до цілей сталого розвитку здоров’я людини й тварин", - інформує Сергієнко.
Перехід на концепцію “Без антибіотиків” — це процес не одного дня чи місяця, продовжила директор з маркетингу МХП.
"Кожен виробник і споживач повинні розуміти, що це досить складна і багаторівнева задача. Чим раніше буде прийнято рішення, тим послідовно та менш стресово відбуватиметься сам перехід. Але це вкрай важливо і потрібно робити", - вважає вона.
Та головне, що відмова від антибіотиків не вплине на ціни продукції МХП, наголосила Сергієнко.
"Вартість продукції формується здебільшого під впливом зовнішніх факторів, таких як коливання курсу або здорожчання палива. Усе, що стосується внутрішніх чинників, ми прагнемо врегульовувати їх самостійно. І це знову ж таки перевага вертикальної інтеграції МХП", - каже вона.
Повне інтерв’ю читайте тут.
Довідка УНН: МХП є провідним виробником курячого м'яса в Україні з найбільшою часткою ринку і високою впізнаваністю бренду своїх продуктів (Наша Ряба). МХП контролює усі етапи виробництва м'яса птиці від вирощування зернових, виробництва комбікормів до інкубації яєць, вирощування бройлерного поголів'я, переробки, збуту, розподілу і продажу м'яса птиці (в тому числі через франчайзингові точки МХП).
Раніше УНН повідомляв, що МХП входить до рейтингу найбільших експортерів світу.